Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Γιατί δεν ντρέπομαι που συνεργάζομαι με "δεξιούς" και "πασόκους" για το ΝΑΙ




Επειδή πολλοί φίλοι από τα παλιά μου έστειλαν μηνύματα ασκώντας μου σκληρή κριτική για την συμπόρευσή μου στη Επιτροπή Πολιτών υπέρ του ΝΑΙ, με “δεξιούς” και “πασόκους” όπως τους αποκαλούν, έχω να τους πω, με αγάπη και εκτίμηση τα εξής :

ΝΑΙ, αγαπητοί μου φίλοι, όχι μόνο δεν ντρέπομαι που συνεργάσθηκα με “δεξιούς” και “πασόκους” συγκροτώντας την Επιτροπή Πολιτών υπέρ του ΝΑΙ, αλλά αισθάνομαι περήφανος που αυτή τη δύσκολη ώρα για την πατρίδα, συμπορεύομαι και συστρατεύομαι με πολιτικούς αντιπάλους. Είμαι περήφανος γιατί ως πολίτης (και όχι ως πολιτευτής κάποιου κόμματος όπως λανθασμένα γράφηκε σε ορισμένα μέσα, άλλωστε είναι γνωστό ότι δεν είμαι σήμερα πολιτευτής κανενός κόμματος), και ως περιφερειακός σύμβουλος, μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη κο Σπανό Φάνη, την Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας κα Μίνα Παπαναστασίου (τους οποίους συγχαίρω), πήραμε την πρωτοβουλία και συγκροτήσαμε την Επιτροπή Πολιτών υπέρ του ΝΑΙ και την οποία συνεπικουρούν όλα τα φιλοευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα. 

Οι αριστεροί φίλοι μου που ψηφίζουν αύριο ΟΧΙ και είναι σεβαστή η ψήφο τους, δεν πρέπει να ξεχνούν, ότι πολλές φορές στην ιστορία η αριστερά συνεργάσθηκε με τους πολιτικούς  της αντιπάλους, όταν διακυβεύονταν υπέρτερα ζητήματα από τα κομματικά. Να θυμίσω μόνο ορισμένες ιστορικές στιγμές ; Το 1936 μπροστά στον κίνδυνο της δικτατορίας του Μεταξά, το 1941 με την συγκρότηση του ΕΑΜ, την περίοδο της επτάχρονης δικτατορίας, το 1989 με την στήριξη της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας, η αριστερά δεν φοβήθηκε να συνεργασθεί με τους πολιτικούς αντιπάλους της, για την υπεράσπιση υπέρτερων ιδανικών που σχετίζονται με τη ελευθερία, τη δημοκρατία και το μέλλον της χώρας. Έτσι και σήμερα η πατρίδα βρίσκεται σε μια ιστορική στιγμή. Την Κυριακή 5 Ιουλίου 2015 καθορίζεται στην κυριολεξία η ευρωπαϊκή προοπτική της. Και σε τέτοιες ιστορικές στιγμές δεν κοιτάζεις τα  κομματικά σου χαρακώματα. Βλέπεις το εθνικό συμφέρον και το συμφέρον της πατρίδας.  

Γι αυτό αγαπητοί μου φίλοι της άλλης αριστεράς, δεν ντρέπομαι που συμπορεύομαι με “δεξιούς” και “πασόκους”, αυτή την ύστατη ώρα για την πορεία της χώρας μας. Δεν αμφισβητώ ούτε στο ελάχιστο ότι και εσείς από την πλευρά σας, παρότι ψηφίζετε ΟΧΙ, ενδιαφέρεστε το ίδιο με μένα για την πατρίδα. Απλά θεωρώ ότι κάνετε λάθος που ψηφίζετε ΟΧΙ.  Όμως μην αμφισβητείται τα δικά μου κίνητρα και τα δικά μου αισθήματα για την πατρίδα. Σε τελευταία ανάλυση κανένας δεν είναι κάτοχος της απόλυτης αλήθειας και μόνο η ιστορία και η ίδια η ζωή μπορεί να μας διδάξει όλους για τις σωστές ή τις λανθασμένες επιλογές μας. 

Ελπίζω και εύχομαι και θα αγωνισθώ επίμονα γι αυτό,  η Δευτέρα ανεξάρτητα ποιο θα είναι το αποτέλεσμα, να μας βρει ενωμένους,  ώστε να στηρίξουμε όλοι μαζί μια αξιοπρεπή συμφωνία με τους εταίρους μας, που θα διασφαλίζει την ευρωπαϊκή συμμετοχή και προοπτική της χώρας μας.

Χαλκίδα 4-7-2015
Κώστας Χαϊνάς